Схоже в Alexa.com з‘явився потужний конкурент. Google Labs запустив новий продукт: Trends for Websites – порівняння сайтів за кількістю унікальних відвідувачів, їх географією.

Окрім інформації про відвідування та географію є дані щодо вебсайтів та «пошукових слів», які користувачі цього сайту відвідують та шукають.
Одночасно можна порівнювати до 5 сайтів. Доволі простий інтуїтивний дизайн. Все просто.
Trends for Websites поєднує інформацію з кількох різних джерел. Наприклад, інформацію про пошукові запити в Google та агрегована анонімна інформація з Google Analytics. Як і у випадку з іншими продуктами Google не розкриває алгоритму обрахунку. Хоча і не приховує, що він частково побудований на припущеннях.
Разом з тим запит “pravda.com.ua, korrespondent.net та podrobnosti.ua” на Trends for Websites дав майже такий же результат що й на Alexa.com:

Trends for Websites видає інформацію лише щодо сайтів, трафік яких є достатньо великим для подолання мінімального порогу входження до рейтингу. Тому не переживайте, якщо вашого поки що там нема. Ще все попереду.
На сьогоднішній день сервіс працює лише в англійській версії. Для того, щоб скористатись всіма можливостями сервісу необхідно бути залогованим в гуглівській пошті.