В світі існують сотні мільйонів блогів. Більшість з них люди ведуть у власне задоволення, пишуть про повсякденне життя, мають 10-20 постійних читачів. Але є й такі, що переростають з хобі в бізнес. Деякі блоги стають мегаприбутковим бізнесом, і щоденно генерують десятки тисяч доларів доходів їх власникам. Такі блоги перетворюються на повноцінні видання, які обслуговують немалі колективи.
Наприклад, найпопулярнішим «колишнім блогом» на сьогодні є The Huffington Post – це повноцінне онлайн видання, яке за відвідуваністю наближається до The New York Times. А ще 5 років тому The Huffington Post був приватним блогом Аріани Хафінгтон, яка досі є найбільшим власником видання.
Безсумнівно, The Huffington Post є найдорожчим блогом в світі, але Аріана досі його нікому не продала (хоча у видання є кілька венчурних інвесторів).
Сьогодні ж ми розповімо про 10 блогів, які в результаті продажу зробили своїх власників мільйонерами.
Чи можливо таке в Україні? Сьогодні, певно ні, але з ростом ринку все може бути.
1. TechCrunch – $30 млн. Відомий блог про ІТ-бізнес та технології бу заснований Майклом Аррінгтоном у 2005 році. У вересні 2010 блог був придбаний компанією AOL орієнтовно за $30 млн.
2. PaidContent – $30 млн. Цей блог був заснований Рафатом Алі ще у 2002 році і спеціалізується на новинах та аналітиці. У 2008 році Guardian Media Group купила блог за $30 млн, а Алі продовжив працювати над ним в якості редактора.
3. Ars Technica – $25 млн. Засновником блогу є Кен Фішер. Сайт спеціалізується на ІТ-новинах та оглядах, і є одним з найавторитетніших у своїй галузі. У 2008 році блог купила Conde Nast Publications за $25 млн.
4. Bankaholic – $15 млн. Bankaholic був заснований відносно нещодавно – у 2006 році. Люди могли знайти на сайті інформацію щодо актуальних банківських пропозицій, а також отримати поради від фінансистів. Команда сайту була посилена багатьма фахівцями після його продажу BankRate за $15 млн у 2008 році.
5. Deadline Hollywood – $14 млн. Deadline Hollywood – так називалася колонка в газеті LA Times, яку вела Ніккі Фінке. У 2006 році вона вирішила завести для цього окремий блог, і писати про багатих та знаменитих там. Блог швидко здобув високу популярність, і вже в 2009 році його придбала Mail Media Corporation за $14 млн.
6. Wonkette – $12 млн. Цей блог був заснований у 2004 році і входив до Gawker Media Network, яка також володіла кількома іншими популярними блогами. Wonkette публікує матеріали на суспільно-політичні теми. У 2006 році його продали за $12 млн.
7. BabyRazzi – $10 млн. Блог було засновано у 2004 році Даніель Фрідленд, і тоді він називався Celebrity Baby Blog. Не зважаючи на доволі специфічну тематику (діти знаменитостей), блог знайшов свою аудиторію і здобув популярність. У 2008 році його було продано за $10 млн, і зараз він називається BabyRazzi.
8. Tree Hugger – $10 млн. Tree Hugger – блог “зеленої” тематики, присвячений захисту та розвитку навколишнього середовища. Всього за два роки після його заснування, у 2007 році, блог був куплений за $10 млн.
9. The Consumerist – $7 млн. Ще один блог з мережі Gawker Media, який також успішно пройшов шлях від заснування, злету популярності та продажу за хорошу суму. Для цього йому вистачило трьох років.
10. World Hum – $6 млн. Блог був заснований у 2001 році Джимом Беннінгом та Майклом Йєссісом, які були в захопленні від подорожей. Вони вирішили створити сайт, на якому змогли б ділитися власними думками на цю тему. Зараз сайт є одним з найпопулярніших у галузі туризму та відпочинку.
Pingback: 3 плюс 2 плюс 1... Випуск #76 | Українська блогосфера()