Google підвищив зарплати усім працівникам
Через жорстку конкуренцію на ринку компанія Google оголосила про підвищення зарплати усім своїм працівникам на 10% з січня 2011 року. За оцінками експертів, це обійдеться ІТ-гіганту більш ніж у $1 млрд. Окрім того, співробітники отримають святковий бонус в розмірі $1 тис. Зважаючи на те, що в компанії працює понад 20 тисяч людей у всьому світі, виплата бонусу буде коштувати Google $20 млн.
Компанія вимушена йти на такі кроки в умовах жорсткої конкуренції, особливо з Facebook. Соціальна мережа переманила до себе одразу кількох ключових розробників Google – ними стали керівники проектів Google Wave та Chrome OS. Станом на початок вересня з Google до Facebook пішло працювати 118 людей.
Ask.com більше не шукатиме
Популярний сайт Ask.com, раніше відомий як пошуковик під назвою Ask Jeeves, більше не здійснюватиме функції пошуку. Компанія-власник ресурсу, InterActiveCorp, вирішила розпустити команду спеціалістів, які займалися цим.
Ask.com був придбаний компанією IAC у 2005 році за $1,85 млрд – з прицілом на те, що в перспективі зможе обігнати Google за популярністю. Однак цього не сталось, і команду, яка відповідала за пошук, довелося звільнити. Тепер на Ask.com можна буде шукати лише з бази даних сервісу запитань та відповідей.
Google News оновили для мобільних платформ
Новинарний сервіс Google News оновив функціонал своєї мобільної версії. Зміни торкнулись в першу чергу його інтерфейсу: елементи стали більш зручними для використання саме на смартфонах з сенсорними екранами. Людям не доведеться довго гортати, щоб прочитати весь текст новини, а заголовки новин тепер будуть показуватись не так щільно. Окрім того, можна буде подивитись посилання на всі ресурси, які опублікували матеріали на конкретну тему. Оновлення дійсні для смартфонів на iOS i Android.
Gloss.ua показуватиме спарені банери
Український портал про культурне життя, Gloss.ua, почав розміщення одразу двох банерів від одного рекламодавця. За словами керівника сайту, Михайла Рогальського, в Україні рекламодавці зазвичай не використовують таку можливість, а серед відвідувачів поширене явище “банерної сліпоти”, і через це на рекламу ніхто не звертає уваги. Замовлення одразу двох банерів дозволяє рекламодавцям збільшити кількість залученої аудиторії, а також отримати додатковий простір для різноманітних сюжетів реклами. Gloss.ua встановив спеціальну ціну для такого подвійного розміщення.
Курс “Інтернет-маркетинг” у Києві
Євген Шевченко, керівник агенції UAmaster, повідомив в своєму блозі про початок курсів з інтернет-маркетингу, які він проводить в Міжнародній Академії Маркетингу. Програмою курсу передбачено 12 вечірніх занять з 16 листопада по 23 грудня. Повна вартість курсу – 2700 грн. Програма розрахована на менеджерів середньої та вищої ланки – керівників маркетингових служб, а також тих, хто ще не розібрався зі специфікою реклами в інтернет.
Pingback: Скільки зароблять програмісти в Кремнієвій долині? | Watcher()
Pingback: Дайджест: реклама з картинками, Google роздає мільйони, дизайнери проти програмістів | Watcher()
Pingback: Google планує найняти ще 2000 працівників | Watcher()