Google зробив локальний пошук
Локальний пошук Google Places з”явився в основній пошуковій видачі Google.
Тепер користувачі можуть шукати “Місця на карті” – об”єкти, які розміщені найближче до людини, яка здійснює пошук, і які найбільш релевантні ключовим словам.
Google Places в Україні поки що працює не зовсім коректно – при деяких специфічних пошукових запитах знайти потрібний об”єкт стає досить важко.
Twitter коштує $1,6 млрд
Сервіс мікроблогів Twitter було оцінено в суму $1,575 млрд, або по $7 за кожну акцію.
Рік тому, під час останнього раунду інвестицій, капіталізація проекту становила $1,1 млрд. Отже, вартість компанії все ще зростає, не зважаючи на відсутність чіткої моделі для отримання прибутку.
Як працює Вконтакте
На конференції HighLoad Павло Дуров та Олег Ілларіонов поділилися фактами щодо технічного оснащення Вконтакте – конфігурацій серверів, програмного забезпечення, а також статистики використання їх ресурсів.
Щодня в соціальній мережі надсилається понад 200 млн приватних повідомлень, а відеопотік сягає 160Гбит/с. Для потреб Вконтакте працює понад 10 тисяч серверів, на яких щодня виходить з ладу до 10 вінчестерів.
Про проблеми друкованих ЗМІ
Різноманітних статей і публічних дискусій на тему смерті журналістики і засобів масової інформації за останній рік було досить багато. І що лише не називалося причиною сумного кінця ЗМІ: і непомірно високі витрати на папір та послуги типографій, і криза системи розповсюдження преси, і криза багатьох традиційних журналістських жанрів, які вже не можуть задовольняти потреби аудиторії, яка читає, і взагалі відсутність самого бажання читати.
Одну з причин, однак, у цьому переліку пропускають із великою постійністю. Напевно, тому, що говорити про це вголос нам, журналістам, соромно: суть в тому, що інтернет-користувачі тепер взаємодіють не зі ЗМІ в їх звичному розумінні, а з брендами. Як саме це відбувається, можна прочитати ось тут.