Під час останнього дослідження Європейська асоціація інтерактивної реклами (EIAA) з’ясувала, що цифрові медіа ростуть головним чином завдяки 25-34-річним користувачам.
Час їх перебування в мережі навіть довший, ніж у 16-24-річних, хоча ще донедавна вважалось, що група 16-24 проводить в інтернеті найбільше часу. В дослідженні повідомляється, що 25-34-річні в середньому проводять в інтернеті 16 годин на тиждень, що на 3 години більше, ніж в 2007 році.
«Ця вікова група є дуже цінною і важливою аудиторією для рекламодавців, тому що у них більше вільних грошей, чим у всіх інших, – говорить виконавчий директор EIAA Елісон Фена (Alison Fennah). – В своїх рішеннях щодо способу життя і покупок ці люди більше, ніж інші, покладаються на інтернет. Компаніям потрібно збільшувати свою присутність в мережі, якщо вони хочуть підтримувати і нарощувати знання своїх брендів».
Дослідження охопило Великобританію, Францію, Бельгію, Іспанію, Італію, Нідерланди і Німеччину. В цілому на території цих країн було проведено понад 9000 інтерв’ю. Окрім цього, додатково було проведено 3000 онлайн-опитувань в скандинавських країнах.
Результати засвідчили, що використання інтернету росте у всіх вікових групах. Більше 178 млн. європейців виходять в мережу хоча б раз на тиждень, з них 98 млн. — щодня.
Варіанти проведення часу в мережі стають все різноманітнішими. Хтось шукає старих і нових друзів і зайнятий спілкуванням, хтось грає в онлайн-ігри, хтось вирішує фінансові питання через системи інтернет-банкинга, хтось займається плануванням часу, хтось порівнює ціни і товари і здійснює покупки і т.д. До речі, майже 87% тих, хто користується сервісами порівняння цін на товари і послуги, в результаті роблять замовлення.
Причому в 41% випадків на вибір конкретної марки або моделі впливають результати пошуку.