McDonald’s вирішила скористатись поки що існуючим потягом багатьох учасників соціальної мережі Facebook до сільськогосподарської тематики – тобто гравців Farmville.
Протягом одного дня ферма McDonald’s стала сусідом ферм усіх учасників гри Farmville. Коли людина заходила на сторінку гри у Facebook, то бачила поруч зі своєю фермою нову ферму, оформлену у стилі бренду McDonald’s.
Кожен гравець мав можливість “попрацювати” на фермі, вирощуючи помідори та насіння гірчиці. При цьому робота щедро винагороджувалась – гравці отримували бонуси з McCafe, які можна було витратити на вдосконалення виробництва власної ферми гравця.
Час від часу над фермерами, що батрачили на полях McDonald’s, пролітала повітряна куля:
В результаті McDonald’s отримав контакт із приблизно 16 млн щоденних активних користувачів гри (щомісяця грою корисуються 62 млн. користувачів). Ймовірно, це був тестовий захід макдональдса на поля Farmville. Компанія не повідомляла, чи був він успішним. Мірилом успіху в цій ситуації може бути як збільшення продажів (що малоймовірно на такому короткому проміжку), так і підвищення лояльності аудиторії до бренду.
Хоча, не виключено, що однією з цілей такого експерименту було бажання отримати широке висвітлення в медіа цієї події, чим наразі Watcher і займається.
А ось так все це дійство виглядало в динаміці:
Автор: Сергій Колесник, директор агенції інтерактивного маркетингу One2Action