Популярна торгова марка одягу Gap просить у своїх прихильників на Facebook допомоги в питанні редизайну логотипу.
Після того, як Gap презентувала редизайн свого старого логотипу, яким користувалася більше 20-ти років (див. логотип зліва на картинці), на бренд посипалася чимала порція критики від його прихильників. Один лише пост компанії на Facebook зібрав понад тисячу коментарів від обурених користувачів. У Твітері з”явився екаунт @GapLogo, який пародіює стратегію бренду, а дехто не полінувався створити окремий сервіс під назвою Crap Logo (“crap” означає “лайно”), який дозволяє людям створювати власні варіанти нового логотипу Gap.
В наступному оновленні статусу сторінки на Facebook Gap довелося більш детально пояснити, чому компанія змінила логотип. Марка Хансен, президент Gap North America, опублікувала запис на блозі HuffingtonPost, в якому повідомила, що Gap прислухається до думки шанувальників, і хоче за їх допомогою створити такий варіант дизайну, який буде подобатися всім.
Тепер користувачі Facebook чекають, коли Gap оголосить про конкурс на новий варіант дизайну для свого логотипу, в якому вони зможуть взяти участь. Конкурс має завершитись за місяць – вже на Різдво, за словами Хансен, Gap повинен запустити нову рекламну кампанію з використанням цього логотипу.
Pingback: Nokia вирішила повоювати зі своїми прихильниками | Watcher()