Українська асоціація інтернет-реклами (УАІР) проведе тендер на проведення нового підрахунку аудиторії українського інтернету.
У 2008 році між УАІР та консорціумом з дослідження інтернет-аудиторії уанету (до якого увійшли компанії Gemius i GfK) був укладений договір за результатами виграного тендеру, в якому брали участь провідні компанії України. У створеному консорціумі за Gemius закріпили дослідження онлайн-аудиторії, а за GfK – опитування в офлайні .
Наприкінці вересня компанія InMind презентувала дані свого останнього опитування, в якому взяли участь 1200 людей. Так, за даними цього дослідження, кількість інтернет-користувачів в Україні зараз становить 12,9 млн осіб.
На думку виконавчого директора УАІР, Андрія Заблоцького, дослідження від компанії InMind станом на 2008 рік було досить “сирим” і неконкурентним, тому й не змогло виграти тендер.
Тепер строк дії цього договору завершується, і постало питання щодо проведення нового тендеру. За словами Заблоцького, ринок потребує найбільш якісних і загальноприйнятих систем вимірювань онлайн-аудиторії, а вибір компаній без тендеру не є системним підходом до вирішення цього питання.