Microsoft та Facebook підписали угоду щодо пошуку та реклами в соціальній мережі. У відповідності з партнерською угодою пошуковик Microsoft Live Search буде інтегрований у Facebook, що також включатиме пошукову рекламу. Сервіс запрацює восени цього року.
В жовтні 2007 року Microsoft інвестував $240 мільйонів в Facebook. Не відомо, чи нинішня партнерська угода була частиною минулорічних домовленостей. На даний момент Microsoft обслуговує контекстну рекламу в соціальній мережі.
MySpace має схожу угоду з Google, у відповідності з якою передбачається гарантований дохід від реклами у розмірі $900 млн. для соціальної мережі. Партнерські стосунки між двома компаніями останнім часом похолоднішали, оскільки ефективність реклами в соіціальних мережах виявилась значно нижчою, ніж очікувалось. Google зараз активно шукає шляхи змінити цей тренд.