YouTube оголосив про запуск нової рекламної платформи Sponsored Videos.
Sponsored Videos дає можливість користувачам промотувати своє відео торгуючись на аукціоні з іншими користувачами за право появи відео при пошуку на порталі YouTube.
Схема роботи така: користувач YouTube (незалежно хто він – підліток з Арізони чи компанія General Electric) вирішує, яке з завантажених ним відео промотувати. Потім вирішує, на які пошукові запити відео повинно з‘являтись.
Google (власник YouTube) створив на основі своїх технологій сервісу AdWords інструментарій для сервісу Sponsored Videos. Користувачі в автоматичному режимі можуть розміщувати свою пропозицію щодо ціни за ключове слово (плата за принципом PPC – тобто за кожен клік по спонсорському лінку) та загального бюджету, який готовий потратити на промотування свого відео. Пропозиція користувача потрапляє на загальний аукціон, і якщо ціна за пошукові слова, яку він виставив, є конкурентною, то лінк на його відео з‘явиться при пошуковому запиті за цим ключовим словом чи фразою.
Послуга поки що працює лише для американських користувачів, але незабаром з‘являться й інші країни. Було б цікаво подивитись, скільки коштуватимуть слова Ющенко та Тимошенко під час парламентських виборів (якщо YouTube до того часу відкриє цю послугу для України).
Нижче відео, в якому трохи детальніше розповідають про принцип роботи Sponsored Videos.
Новина про нові можливості заробітку не допомогла акціям Google, які вчора втратити в ціні ще 6% та вперше за 3 роки опустились нижче $300.