Український провайдер широкосмугового доступу в інтернет, Datagroup, оголосив про вихід на ринок малих та середніх міст під назвою “Домашний телеком”.
Завдяки розширенню своїх потужностей компанія планує вже до кінця року увійти в п”ятірку лідерів. Це буде зроблено як за рахунок органічного росту, так і за рахунок покупки інших провайдерів. У вересні Датагруп уже зробила дві такі покупки, придбавши нікопольського та кременчуцького локальних провайдерів доступу в інтернет. Зараз абонентська база компанії налічує 40 тис. клієнтів, планується залучити ще 20-25 тисяч.
Стратегія Датагруп полягає у тому, що в містах-мільйонниках та обласних центрах ринок вже більш-менш насичений, а в регіонах ще є чимало простору для залучення клієнтів. Тому левова частка з $50-мільйонних інвестицій, які Датагруп отримала місяць тому від фонду Horizon Capital, піде саме на розширення діяльності в регіонах. Тарифна політика “Домашнього телекому” буде знаходитися на рівні 50-200 грн. Провайдер стартує з акцією по підключенню на 5 Мбіт/сек за 25 грн на місяць.
Як повідомлялося раніше, ринок широкосмугового доступу в інтернет в Україні за останній рік виріс у півтора рази. Компанія Датагруп входить до десятки провайдерів, а на першому місці – Укртелеком з базою користувачів у 946 тисяч.