Спам завжди був і залишається невід‘ємною частиною соціальної мережі Вконтакте. Та, схоже, керівництво мережі нарешті дозріло до радикальної боротьби з небажаними повідомленнями.
У Вконтакте запрацювала внутрішня антиспам система, яка аналізує особисті повідомлення, що входять, і визначає вірогідність того, що вони містять спам. Система постійно самовдосконалюється завдяки реагуванню самих користувачів, які отримали кнопку «Це спам», завдяки якій можуть реагувати на відповідні повідомлення зовні.
В результаті передбачається створення загальних фільтрів для усього сайту і особисті фільтри для кожного користувача, які зведуть до мінімуму кількість небажаних повідомлень.
У особистих повідомленнях користувача тепер з’явилась папка Спам. Туди потрапляють як відмічені користувачами повідомлення, так і спам, автоматично розпізнаний системою.