Починаючи з 18 березня Facebook запускає процедуру підтвердження політичної реклами в Україні. Тобто менше, ніж за 2 тижні до завершення першого туру виборів. Окрім України схожий моніторинг відбувається лише у США, Великобританії, Індії та Бразилії.
Нові правила суттєво ускладнять роботу українських політиків в інтернеті, адже тепер доведеться світити суми грошей, потрачені на рекламу. Ймовірно, частина бюджетів перейде з Фейсбука/Інстаграма до Google, який поки що не виставляв таких вимог до ідентифікації рекламодавців.
Ми часто про це говоримо в подкасті про цифровий маркетинг Digitaliziren. І у свіжому, 70-му випуску багато говорили саме про Facebook. Так що обов’язково послухайте про це ось тут.
Отже, що має змінитись в політичній рекламі в Україні з 18 березня.
Вся політична реклама буде маркуватись повідомленням «Paid for by…» – тобто буде вказуватись, хто заплатив за політичну рекламу.
До 18 березня сторінки, які запускають політичну рекламу, зобов’язані пройти процес ідентифікації
Процес ідентифікації детально описано тут: https://www.facebook.com/business/m/one-sheeters/ads-with-political-content-ukraine.
В разі, якщо ви хочете запускати політичну рекламу, необхідно підтвердити свою особистість.
Процес підтвердження можна зробити ось тут: facebook.com/id або в розділі налаштувань у мобільному додатку Facebook.
Процес перегляду документів триватиме до 48 годин. Тому якщо ви плануєте щось запускати вже 18 березня, треба стартувати вже.
Для підтвердження особистості потрібно:
– обов’язково ввімкнути двофакторну авторизацію
– Обрати одну з опцій ідентифікації: офіційний документ, випущений урядом (паспорт, права) або нотаріальна форма, яку можна завантажити ось тут facebook.com/id
Більше деталей щодо документів можна знайти ось тут: https://www.facebook.com/help/159096464162185
Процес ідентифікації «Paid for by»
Процедура установки дисклеймерал «Paid for by» відбувається через таб Authorizations в розділі налаштувань сторінки, і шляхом приєднання рекламних акаунтів, які ви плануєте використовувати для реклами сторінки. Процедура налаштування дисклеймерів відбувається на рівні сторінки, а не рекламного кабінету. Цю процедуру можна здійснити лише на десктопній версії соцмережі.
Вимоги до дисклеймера:
– Чітке ім’я
– Не можна використовувати абревіатури
– Не можна використовувати лінки
– Відповідність вимогам: https://www.facebook.com/policies/ads/restricted_content/disclaimers
Бібліотека реклами
Facebook створив Бібліотеку політичної реклами (https://www.facebook.com/ads/archive/). Вся реклама, яка буде ідентифікуватись, як політична, буде зберігатись в бібліотеці протягом 7 років. Бібліотека реклами буде також агрегувати інформацію про те, як реклама поширювалась – налаштування таргетингу, кошти, витрачені на рекламу і т.д.
А хто казав, що буде легко :)
Обговорюємо цю новину у Facebook та Telegram.