Росія через фейкові акаунти у Facebook поширювала політичну рекламу під час минулих виборів президента США, і соцмережа вже передала інформацію про ці факти ФБР – повідомив у своєму відео-зверненні керівник та засновник Facebook Марк Цукерберг.
Він повідомив, що Facebook активно співпрацює з американськими спецслужбами і допомагає їм розслідувати втручання російської влади у вибори президента США за через рекламу в соцмережі.
«Ми також повідомили про це Конгрес, і я розпорядився, щоб наші фахівці відправили всю інформацію про цю рекламу також і до комітетів Конгресу», – додав засновник Facebook.
Він також заявив, що в майбутньому, для уникнення таких інцидентів, Facebook вимагатиме, щоб розповсюджувачі політичної реклами розкривали, хто платить за рекламу. Наразі така вимога відповідно до законодавства США застосовується до політичної реклами на телебаченні, але не стосується соціальних медіа.
«У світі завжди будуть погані, брехливі люди і ми не можемо запобігти втручанням в уряди усіх країн, але ми можемо зробити це складнішим, набагато складнішим. І це те, на чому ми збираємося сконцентруватися», – завив він.
«Ми можемо знайти ще більше доказів, і якщо це трапиться, ми продовжимо працювати з урядом. Ми розслідуємо втручання угруповань з Росії, щоб зрозуміти, як вони використали наші інструменти», – додав він.
Раніше Facebook повідомив про виявлення фактів розміщення реклами в соцмережі, що могла вплинути на результати виборів США. Було заявлено, що принаймні $100 тис було заплачено з Росії за розміщення такої реклами.