Соціальна мережа почала розглядати можливість введення платної підписки після скандалу з великою кількістю фейковий новин у Facebook під час президентської передвиборної кампанії 2016 року – про це повідомила керівник Facebook з медіа-партнерств Кемпбелл Браун.
«Це одне з тих прохань, які ми чули з боку багатьох газет та інтернет-видань, воно полягає в тому, що вони хочуть отримати платний продукт і отримати платний сервіс в межах Facebook, – сказала Браун на галузевій конференції Digital Publishing Innovation Summit. – І зараз ми це робимо. Ми запускаємо продукт за передплатою».
У минулому році Facebook і Google заробили $73 млрд на продажі реклами в інтернеті, це 70% всього ринку реклами США. Доходи американських видавців від продажу реклами в минулому році склали лише $18 млрд. Американські видавці стурбовані, що доходи інтернет-компаній ростуть в тому числі за рахунок контенту традиційних ЗМІ.
Американський Альянс новинних медіа звернувся до конгресу США з проханням надати видавцям право вести колективні переговори з інтернет-індустрією. Антимонопольне законодавство США обмежує можливості подібних пактів.
Facebook не проти об’єднання видавців, але вважає за краще працювати з видавцями в індивідуальному порядку, сказала Браун.