За даними дослідження Kantar TNS CMeter, квітневий рейтинг популярних серед українців сайтів очолили Google та YouTube. Далі позиції з 3 по 5 обіймають російські ВКонтакте, Мейл.Ру та Яндекс.
Цього місяця знову помінялись місцями Prom.ua (-1 пункт) та Rozetka.com (+1 пункт), при цьому в обох сайтів відбувся спад охоплення.
Українці частенько відвідували погодні сайти перед травневими святами, що підняло Gismeteo.com на 5 рейтингу:
Дослідження охоплюєінтернет-користувачі у віці 14-70 років, і об’єднує дані з 3-х джерел:
– Site-centric – лічильники, інтегровані в сайти. На даний момент у вимірі є близько 250 сайтів, з них близько 30 з фіксацією відео.
– Frame-centric – лічильники встановлені не на сайті, а в банерній мережі. На даний момент у вимірі понад 2500 сайтів
– User-centric – панель охоплює близько 5000 респондентів щодня, поряд зі стандартними показниками (hits, охоплення, соціально-демографічні тощо показники по всіх сайтах, з якими контактували респонденти), також фіксує контакт панелістів з контентом.
Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.