Прибутки соціальних мереж від продажів реклами в цьому році можуть сягнути $3,3 млрд, свідчать дані останнього дослідження ринку від eMarketer.
Якщо ці дані підтвердяться, то зростання ринку реклами в соціалках становитиме 31% у порівнянні з 2009 роком. Цікаво, що найбільший “шматок пирога” розміром у 39% отримає Facebook, де дохід від реклами очікується на рекордному рівні у $1,3 млрд.
Не такі привабливі результати у MySpace, частка якого із сукупного доходу соціальних мереж впала з 32% до 19% ($323 млн).
А ось як виглядає розподіл доходів від реклами на ринку США:
Щоб з”ясувати ситуацію на цьому ринку в Україні, ми звернулися до керівника агенції Uamaster, Євгена Шевченка. За його словами, українські компанії при розкрутці в соціальних мережах використовують 2 основні інструменти – рекламу і комунікацію. Відповідно, кожен з них має свій окремий бюджет.
Сумарний український рекламний бюджет у соціальних мережах цього року сягне близько 20 млн гривень. Більша частина цих коштів піде на банерну рекламу в Одноклассниках та Вконтакте. Ще частину бюджету отримає Connect.ua, а також контекстна реклама в соціальних мережах.
На думку Шевченка, об”єм ринку комунікацій в соціальних мережах України цього року становитиме близько 1,5 млн грн. “Якщо три роки тому більшість рекламодавців не звертали уваги на комунікації в соціальних медіа, то сьогодні більшість великих B2C-компаній або вже працює, або планує працювати в цьому напрямку”, – сказав Євген.