Facebook розширив доступ до публікації спонсорованого контенту для всіх сторінок мережі. Повідомляє видання Marketing Land.
Раніше право на публікацію спонсорованого контенту мали тільки власники підтверджених сторінок і профілів. Завдяки оновленню політики розміщення брендованого контенту, такі пости відтепер будуть позначатися як «оплачені». Додатково Facebook дозволив використовувати логотипи, водяні знаки і графічні оверлеї портягом всього відео. Раніше використання даних атрибутів дозволялось лише протягом перших трьох секунд ролика.
Порушники правил будуть отримувати сповіщення про необхідність внесення змін до відео, але видалятися матеріали не будуть. Натомість, мережа просто приховає їх до моменту внесення необхідних змін.
Нагадаємо, що Live трансляції у Facebook тепер доступні з ПК.