Відеохостинг YouTube відмовиться від 30-секундних рекламних роликів, які запускаються автоматично перед показом відео. Про це повідомляє Business Insider з посиланням на офіційне повідомлення компанії Google.
Представники сервісу шукатимуть більш привабливі для користувачів і рекламодавців формати. У зв’язку з цим від 30-секундної реклами, яку не можна пропустити, почнуть відмовлятися вже в наступному році.
«Це логічний крок. В YouTube серйозно переживають через дії Facebook щодо відео, тому роблять все, щоб утримати аудиторію користувачів. Рекламодавці можуть бути незадоволені. Але це ціна, яку повинен заплатити YouTube для подальшого зростання аудиторії», – пояснили в компанії.
Втім, на сервісі залишиться 15 і 20-секундні рекламні ролики без можливості пропуску. Крім того з’являться 6-секундні обов’язкові рекламні перегляди.
Напередодні стало відомо, що в стрічці мобільного додатку Facebook відео запускатиметься зі звуком. Реакція користувачів на таке нововведення досить неоднозначна.
Нагадаємо, YouTube придумав, як довше утримувати користувачів на платформі, додавши нову mobile-friendly функцію End Screens.