Російська компанія i-Jet Media разом з порталом i.ua оголосила про вихід на український ринок. Перші дві гри – Счастливая ферма і Городские банды – уже доступні онлайн на сайті i.ua.
Ексклюзивна угода з українським порталом заключена на 6 місяців – протягом цього часу i-Jet планує випустити ще кілька ігор. Для цього i.ua відкрив окремий розділ Додатки, в якому розміщено ігри i-Jet.
Не зважаючи на те, що чимало українців користується російськими соціальними мережами (Вконтакте, Одноклассники), керівник i-Jet Media Олексій Костарев вважає, що український ринок також є дуже перспективним в цьому плані. В прес-релізі компанії заявлено, що “i-Jet планує отримати весь ринок соціальних ігор цієї країни”.
Продукти i-Jet Media користуються великою популярністю в російських соціальних мережах. Наприклад, гра Счастливый Фермер, яка є найпопулярнішим додатком Вконтакте, має майже 8 мільйонів гравців. Світова аудиторія ігор від i-Jet Media сягає 50 мільйонів людей.
Середньодобова аудиторія I.ua складає 320 тисяч унікальних відвідувачів. В рейтингу порталів Bigmir i.ua поступається лише Ukr.net.
Pingback: i-Jet Media запустила платформу для публікації та монетизації ігор в соцмережах | Watcher()