Apple випустила новий ролик з серії “Mac vs. PC”. Герої ті самі. Цього разу Apple вирішив постібатись з рекламної кампанії Windows Vista вартістю майже $300 млн. Чоловік, що представляє РС сидить за столом та розкладає на дві купки гроші: для реклами – левова частка, на покращення операційної системи – маленька купка. В кінці ролика, після спілкування між Mac’ом і РС, приймається рішення про те, щоб всі кошти відправити на рекламу:
В другій рекламі під назвою “V-Word” обігрується одна з тез рекламної кампанії Microsoft, в якій стверджується, що “вони припинять звертання до їх операційної системи по імені”. В рекламі “V-Word” РС-мен тисне на спеціальну голосову кнопку кожного разу, коли чує слово “Vista”:
Ну а що Microsoft? Гігант не стоїть на місці і продовжує далі розвивати свою рекламну кампанію “I’m PC”. Вони запустили ролик створений на основі любительського відео користувачів. Мова йде про 5-ти секундні ролики, розміщені на сайті Microsoft: кожен користувач може розмістити своє відео, в якому вони повинні спершу сказати “I’m PC…” і далі додати будь-яку іншу фразу, яку вони вважають за потрібне. Головне правило – не перевищити 5 секундний хронометраж. На сьогоднішній день понад 17 000 користувачів завантажили своє відео.
Ну а ось, власне, і сам ролик: