Всеукраїнська рекламна коаліція створює Digital Development committee (DDC), першочерговим завданням якого стане впровадження індустріальних стандартів та їх популяризація серед гравців ринку.
«Рекламний ринок диктує нові умови. Сьогодні це необхідність інтеграції комунікації в інтернеті з новітніми digital development рішеннями, які посилюють ефективність рекламних кампаній. На ринку є запит, а отже, ВРК необхідно вивести стандарти роботи ринку девелоперських послуг і популяризувати їх. Оскільки digital development – відносно нова ніша, виникла потреба в сегментації українських учасників ринку», – коментує запуск Комітету директор ВРК Максим Лазебник.
Ініціатори створення Digital Development Сommittee вже найближчим часом обіцяють запропонувати ринку алгоритми та інструментарій для ефективної взаємодії всіх його учасників.
У ВРК також пояснюють, подальший розвиток цього сегменту залежить від ефективності інтернет-каналів реклами, а це вже ставить на порядок денний об’єднання рекламних комунікацій з інструментами продажів.
Як відомо, обсяги інтернет-реклами в Україні рік за роком зростають, поступаючись тільки телевізійній рекламі. За прогнозом ВРК, у 2016 році вітчизняний ринок діджитал виросте на 33% у порівнянні з 2015-м та становитиме 3,14 млрд грн.
Нагадаємо, у серпні цього року Всеукраїнська рекламна коаліція покращила прогноз росту ринку інтернет-реклами до +21%.