Колишні ведучі популярного британського телешоу Top Gear Джеремі Кларксон, Річард Хаммонд і Джеймс Мей запустили власну автомобільну соціальну мережу DriveTribe.
Авторизуватися в DriveTribe можна за допомогою екаунту у Facebook. Розробники обіцяють додати авторизацію через екаунти у Twitter або YouTube.
Аби долучитись до DriveTribe необхідно обрати щонайменше 6 існуючих «кланів» (tribes), до числа яких входять особисті «клани» ведучих, а також тематичні на зразок любителів брендів BMW і Porsche або фанатів подорожей і собак в машинах.
Перші чутки про проект з’явилися ще на початку року. Очікувалось, що онлайн-платформа стане місцем зустрічі автолюбителів на зразок Twitch для геймерів або TripAdvisor для мандрівників.
В розробку соцмережі інвестовано $5,5 млн. Інвесторами виступили Breyer Capital і венчурна фірма Atomico співзасновника Skype Нікласа Зеннстрема. У планах – запуск іншомовних версій сайту DriveTribe.