Налагодження взаємодії зі споживачами та надання їм допомоги у будь-який момент — основа успішної торгівлі. Повною мірою це стосується інтернету. Нижче представлені сервіси для супроводу клієнта на всіх етапах співробітництва.
Один із найбільш зручних і звичних інструментів для спілкування — це чат. Віджет JivoSite — чат, який адаптується під будь-який сайт і працює на мобільних пристроях.
За допомогою JivoSite бажання клієнта можна побачити до того, як він їх озвучив. Із системою готових відповідей це допомагає консультантам швидко реагувати на запити. Віджет зберігає історію спілкування, переглядів сторінок, виводить профілі клієнтів в соцмережах, джерела переходів, історію пошуку на сайті тощо.
Для деяких користувачів важливішим є голосове спілкування. Сервіс зворотного дзвінка Ua.perezvoni.com пропонує клієнту вказати номер телефону, за яким менеджер передзвонить за 28 секунд. Він «ловить» клієнтів на вході, виході, фіксує повернення на сайт, сповіщає про акції, визначає найбільш зацікавлених — тих, хто довго шукає щось на сайті і переходить на різні його сторінки. Perezvoni змінює текст у вікні залежно від запиту, формує звіти про роботу на сайті, оповіщає про успішні заявки.
Сервіс підключає будь-яке число сайтів і телефонів менеджерів до проекту, переносить оплачені хвилини на наступний місяць, пропонує вигідні безлімітні тарифи. Він надає аналітику для оцінки конверсії. Тепер і мобільний віджет від Ua.perezvoni.com адаптований під будь-які пристрої.
Добре, коли клієнт телефонує з сайту: ви точно знаєте, чим він цікавився перед дзвінком. Офлайн це визначити дещо складніше: який рекламний канал спрацював краще — радіо або бігборд? Звичайно, можна використовувати кілька телефонних номерів, але не розкладати ж на столі купу мобілок! Для цього є IP-телефонія.
АТС Binotel дозволяє створити кілька віртуальних номерів, які будуть направляти дзвінки в офіс. Вона вміє записувати розмови: завдяки цьому менеджери можуть робити пропозиції клієнтам. Опція корисна при навчанні новачків. Сервіс автоматично з’єднує клієнтів з менеджерами, дозволяє переводити дзвінки на співробітників і в відділи.
Клієнт поділився в чаті email або зробив першу покупку. Для того, щоб не «відпускати» його, існує поштова розсилка. За допомогою сервісу Unisender можна організувати email- або sms-розсилку тисячам клієнтів. Сервіс пропонує шаблони листів, онлайн-редактор та аналітику.
Статистика Unisender дозволяє оцінити якість доставки листів, активність аудиторії, частку прочитаних повідомлень, число переходів на сайт, географію передплатників, типи пристроїв тощо.
Як не заплутатися в перерахованих вище помічниках і не втратити інформацію про клієнта? Тут допоможуть розумні системи управління контактами. Одна з популярних — AmoCRM. Проста в управлінні, вона оптимізована під укладання угод. Вся інформація про клієнтів, отримана з сайту, телефону або листування, збирається в єдиній базі і може бути використана при спілкуванні.