З 5 жовтня компанія Apple запускає Search Ads – пошукову рекламу в онлайн-супермаркеті додатків App Storе. Про це повідомляє SearchengineLand.
Покищо реклама буде запущена в американській версії App Store. Показ оголошень буде проводитися на базі моделі аукціону. Також буде враховуватися релевантність рекламного оголошення запиту користувача. Оголошення будуть створюватися автоматично на підставі метаданих, що надаються розробниками.
Оплата з рекламодавців буде стягуватися за кількість кліків по рекламі. Для першої такої кампанії Apple пропонує кредит в розмірі $100.
У сервісі також буде доступний інструмент для підбору ключових слів. Показ реклами можна буде таргетувати на різні сегменти цільової аудиторії, вказавши стать, вік або місцезнаходження користувачів.
Як відомо, компанія Apple анонсувала запуск пошукової реклами в App Store у червні цього року. У Google Play така реклама з’явилася влітку минулого року.