Соціальна мережа обміну фотографія Instagram є найефективнішим майданчиком для залучення і взаємодії з аудиторією. Такими є результати дослідження компанії Bloglovin, пише Social Times.
60% опитаних (вибірка становила 2500 блогерів) віднесли Instagram до лідерів за показником залучення аудиторії. Натомість, власник фотосервісу Facebook отримав лише 18% голосів.
Мобільний додаток обміну повідомленнями Snapchat отримав лише 1% голосів, хоча половина опитаних блогерів зазначила, що почала б із задоволенням користуватися месенджером, таким чином підтвердивши припущення про перспективу розвитку сервісу.
Компанія Bloglovin також оприлюднила дані щодо вартості публікацій від імені блогерів. Так, 90% опитаних готові розмістити публікацію у Facebook менш ніж за $250, 84% – пост в Instagram за $250. Найскромніший показник вартості проплаченого контенту від імені впливових блогерів у Twitter – до $150.
Нагадаємо, у червні соціальна мережа Instagram оголосила про запуск профілів для бізнесу з набором інструментів для просування бренду і комунікації з клієнтами.