За підсумками першого півріччя Всеукраїнська рекламна коаліція традиційно провела експертне опитування з метою уточнення своїх прогнозів розвитку рекламно-комунікаційного ринку України. У дослідженні беруть участь ключові гравці рекламного медіа ринку: індустріальні об’єднання, медіа селлери, найбільші медіа агентства та їх клієнти.
Цього року всі експерти ВРК були одностайні в наступному твердженні: за підсумками першого півріччя можна впевнено констатувати, що рекламний ринок зростає помітно швидше, ніж можна було припустити в кінці попереднього року, коли ВРК опублікувала свої початкові прогнози річних обсягів ринку – про це йдеться в офіційному релізі ВРК.
Поліпшення динаміки демонструють всі медіа, за винятком преси.
Позитивна динаміка ринку реклами швидше свідчить про певний обсяг відкладеного попиту на рекламу, ніж на відновлення економіки країни. У розпал кризи багато рекламодавців відреагували на те, що відбувається занадто різко і скоротили бюджети більше, ніж того вимагали фактичні ринкові реалії. Більш сміливі й активні рекламодавці, готові інвестувати в кризу, отримували серйозні оптимізаційні можливості від продавців, через що в цілому також витрачали менше свого максимального потенціалу.
Як результат – питома вага інвестицій в рекламу в загальному обсязі витрат рекламодавців у 2014-2015 роках знизилася. І зараз ми бачимо зворотний процес, коли динаміка відновлення ринку реклами випереджає зростання економіки.
Цьогоріч експерти очікують, що ринок інтернет-реклами зросте на 21% до 2,8 млрд грн (попередній прогноз, складений в грудні 2015 року, передбачав зростання цього сегменту в 2016 році на 17%).