Отримав сьогодні реліз від PR-менеджера Mediamarket Group. Останнім часом отримую схожі релізи не менше десятка на тиждень від інших компаній. На жаль писати, як правило, нема про що, бо реліз не інформативний, і навіть не спонукає до пошуку додаткової інформації. Часто релізописаки люблять, м‘яко кажучи, прибрехати.
Цього разу PR-менеджер Mediamarket Group вирішила повідомити мені радісну новину про те, що Український банківський портал (Banker.ua) запустив “відео сервіс, який дозволяє оперативно орієнтуватись в потоці економічної інформації”… Ті, хто хоч трохи орієнтується в рівні української економічної телевізійної журналістики, лише посміються з попередньої фрази. Але не буду заглиблюватись в цю тему, бо не хочу дарма тратити час. Краще почитаємо далі…
“Інноваційний підхід в подачі інформації дозволить нашим відвідувачам, не виходячи з дому, за лічені хвилини отримати всі необхідні їм відомості”, – коментує подію керівник порталу Олексій Лупоносов.
В чому інноваційність викладання відео в інтернеті (не здивуюсь, якщо самі канали цього не знають) я так і не зрозумів. Але найбільше втішила фраза “не виходячи з дому”. Тобто раніше, щоб подивитись телевізійні новини треба було виходити з дому. Цікаво, куди це Олексій Лупоносов виходить дивитись теленовини?
Далі йде просто вбивча статистика – “за повідомленням banker.ua, за 2 перших дні роботи сервіса новою послугою скористались понад 20 000 відвідувачів”. Я не полінився зайти на статистику цього сайту, і з‘ясувати, що середньоденне відвідування його складає 5-6 тис. користувачів. Очевидним є той факт, що в найкращому випадку 10-15% з них завантажили відео. Тому про 20 000 користувачів відеосервіса переборчік получився.
Ну а щоб закінчити чимось приємним, раджу заглянути ось сюди.