Програміст Ахмед Аль-Мутава (Ahmed Al-Mutawa) опублікував на веб-сервісі для хостингу IT-проектів GitHub вихідний код скрипта для гри Pokémon Go, за допомогою якого в Google Maps відображаються абсолютно всі віртуальні покемони, що знаходяться поблизу заданих координат.
Заздалегідь попередивши користувачів GitHub, що ніякої відповідальності за чужі гаджети він не несе, Аль-Мутава покроково розписав процес зламу Pokémon Go за допомогою вихідного коду скрипта.
Google Maps показує величезну кількість повторювальних покемонів і часто вимагає оновлення веб-сторінки, але програміст посилається на проблеми з серверами Pokémon Go і заявляє, що абсолютно нічого не може з цим вдіяти: у відповідь на запит з будь-якими координатами сервер відкрито пересилає розташування всіх, хто знаходиться біля віртуальних покемонів.
Як відомо, 6 липня корпорація Nintendo випустила безкоштовну для пристроїв на iOS та Android гру із доповненою реальністю Pokémon Go. Мета гри – спіймати якомога більше покемонів, які з’являються на карті реального світу. Всього за лічені дні після запуску гра випередила месенджери WhatsApp, Snapchat та Messenger, а також популярний Instagram за часом, який користувач витрачає на додаток. Гра Pokémon Go стала найпопулярнішою в історії США грою для смартфонів.
Нагадаємо, сотні гравців Pokémon Go перекрили рух у Нью-Йорку через рідкісного покемона.