Соціальна мережа Facebook почала тестувати новий дизайн публічних сторінок на десктопній версії сайту, в якому відсутній блок реклами у правій частині сторінки. Про це повідомляє Marketing Land.
У тестовій версії сторінки також змінено розташування основних елементів сторінки: фото профілю відокремлене від обкладинки, панель навігації переміщена в ліву частину сторінки, а блок з основною інформацією – праворуч.
У Marketing Land припускають, що цей крок може бути пов’язаний з недостатньо високим доходом від рекламного блоку. У першому кварталі 2016 року дохід Facebook від десктопної реклами склав лише 18% від сукупного рекламного доходу компанії. При цьому більшу частину прибутку соціальна мережа, скоріше за все, отримує від показу реклами в новинній стрічці користувачів.
Напередодні у Facebook пообіцяли вже найближчим часом оновити алгоритм стрічки новин: публікації членів сім’ї і друзів користувача будуть показуватися частіше, аніж пости компаній та ЗМІ. У соцмережі визнають, що це може призвести до втрати реферального трафіку, і постраждають, в першу чергу, медіакомпанії.
Як відомо, Facebook має аудиторію в понад 1,4 млрд користувачів, які перевіряють сайт щомісяця. Разом з Google вони стали двома найбільшими гравцями на ринку онлайн-реклами, які будуть продовжувати боротьбу за доходи від реклами, які раніше отримували традиційні ЗМІ.