Державний науково-технічний центр з ядерної та радіаційної безпеки став першою державною установ, яка впровадила Систему електронного документообігу (СЕД), розроблену штатними співробітниками Адміністрації Президента України. Роботу над системою було розпочато у серпні 2014 року, а вже 1 лютого 2015 року вона була введена у дослідну експлуатацію. Про це Watcher повідомили у Національній раді реформ.
Процес встановлення, випробування та адаптації СЕД АПУ в Державному науково-дослідному центрі тривав близько двох місяців, ще місяць – доопрацювання недоліків платформи. З кінця червня система була прийнята у дослідну експлуатацію держустановою.
Секретар Національної ради реформ Дмитро Шимків зауважив, що за останні два роки система електронного урядування суттєво просунулась вперед.
«За два роки було реалізовано такі проекти, як портал E-Data для моніторингу публічних фінансів. Запущений та успішно працює портал електронних петицій до Президента. Запущена та працює електронна система публічних закупівель ProZorro. Громадяни отримали змогу оформити біометричні паспорти. Було проведено тендер на 3G, завдяки чому державний бюджет отримав 11 млрд грн. Створено електронну систему вільного доступу до інформації про майнові права на нерухомість. Запроваджено електронний апостиль та інші сервіси», – повідомив Шимків.
Наразі триває обговорення щодо системного запровадження СЕД в державних установах України. Як стало відомо, зацікавлення у СЕД АПУ висловили 39 установ, 18 міністерств вже аналізують можливість її впровадження, 10 міністерств шукають фінансування, 21 установа перебуває на етапі прийняття рішення, 19 обласних адміністрації та 22 міські ради також виявили інтерес до системи.
Нагадаємо, на початку червня НБУ запустив в тестовому режимі систему BankID для спрощення процесу отримання адмінпослуг громадянами.