Перевів нарешті свій RSS-фід з Feedburner.com на feedburner.google.com, де можна підключити гуглівську рекламу для фідів – AdSense for Feeds. Ті, хто читає мене через RSS можливо вже помітили рекламку в кінці кожного запису.
Процедура переведення поки що є ручною. Необхідно послати запис в Google, і через кілька днів якийсь спеціально навчений для цього спеціаліст здійснить перенесення фіда на новий сервер. При цьому тим, хто підписався на мій фід, нічого змінювати не треба.
Поки що змін суттєвих не побачив, CTR знаходиться десь на рівні 1-1,5%. Але от зі статистикою кількості підписантів мого RSS-фіда поки що нічого не зрозуміло. Вона щодня коливається на 40-50% то в більшу, то в меншу сторону. На Feedburner таких різких стрибків не було. Буду експериментувати далі.
Принцип роботи реклами в RSS майже нічим не відрізняється від інших видів контекстної реклами. Рекламодавці зайшовши в панель управління в AdWords можуть обрати для себе конкретні RSS фіди, які їх зацікавили, а також обрати між оплатою за кліки чи за тисячу розміщень. Також можна обрати тип реклами – текстова, графіка, відео.
Щодо контекстності, то вона поки що кульгає, оскільки чимало блогерів нарікають на невідповідність реклами змісту RSS-фідів. Також нарікання викликають й доходи від реклами, оскільки в багатьох блогерів суттєво знизились доходи від AdSense for RSS в порівнянні з доходами, які вони отримували через Feedburner ще до придбання компанії Гуглом. Будемо сподіватись, що все це лише тимчасові непорозуміння, адже AdWords має найбільшу базу рекламодавців в світі, яких мала б зацікавити реклама в RSS-фідах, яка, як на мене, має чимало переваг в порівнянні з рекламою на сайті. Але очевидним є й те, що успішність реклами залежатиме й від клікальної активності самих користувачів.