Sequoia Capital, не зважаючи на важкі часи для венчурного бізнесу, продовжує інвестувати в цікаві проекти. Фонд інвестував $15,7 млн. в AdMob – мобільну рекламну мережу, до якої входить понад 6000 видавців, які забезпечують щомісяця показ 4,5 млрд. рекламних повідомлень для власників мобільних телефонів.
Хоча експерти галузі передбачають гальмування росту ринку онлайн реклами протягом ближчих кількох років, AdMob вбачає для себе потенціал саме в рекламі для власників мобільних телефонів. Особливо для власників iPhone, для яких AdMob запустила спеціалізовану рекламну мережу минулого року.
Зважаючи на завтрашній офіційний старт гуглівського телефону G1 та запланований незабаром запуск Blackberry Application Center – ринок мобільної онлайн реклами матиме непоганий потенціал для росту.
Я вже писав про те, що Google та Yahoo запустили свої власні рішення для ринку мобільної реклами, та на даний момент AdMob залишається найбільшим гравцем.