Мережа ґаджетів і аксесуарів «Цитрус» звинуватила торгівельну мережу «Алло» та інтернет-магазин «Розетка» в продажі несертифікованої техніки, пославшись у заяві на слова нібито генерального менеджера регіону ЕМЕА компанії Meizu Філіппа Лі. Однак, як виявилось, в Meizu про цю людину нічого не знають.
Як відомо, минулого тижня маркетинг-директор мережі «Цитрус» Віктор Шолошенко звинуватив «Розетку» в тому, що інтернет-магазин продає «сірий» китайський смартфон Meizu M3. «Компанія Meizu спеціально для китайського ринку випустила смартфон Meizu M3 – в цій моделі взагалі немає сервісів google (він заборонений в Китаї), а рідна прошивка – це спеціальний китайський інтерфейс. Ця модель заборонена для продажу за межами китайського ринку», – написав Шолошенко 14 червня, хоча згодом видалив публікацію у Facebook.
Як пише Retail Community, одразу після скандальної заяви «Цитруса» один з учасників ринку через LinkedIn звернувся до Ю Мена (Yu Man), керівника Meizu в країнах СНГ, який підтвердив, що саме він є генеральним менеджером регіону ЕМЕА.
Також він закликав звернутись до менеджера з продажів Рамона Гуо, який у повідомленні журналісту ain підтвердив, що теж не знає ніякого Філіппа Лі.
У Retail Community припускають, що «Цитрус» вдався до відвертої брехні для того, щоб привернути увагу до своєї компанії.