Український стартап Petcube став партнером американської кінокомпанії Universal Studios Entertainment. Про це у Facebook написав CEO українського стартапу Ярослав Ажнюк.
Як стало відомо, продукт Petcube – пристрій, що дозволяє дистанційно стежити, розмовляти і грати із домашнім улюбленцем – з’явиться в промо-матеріалах нового мультфільму «Таємне життя домашніх тварин», а сам мультфільм будуть рекламувати на сайті Petcube.
Команда українського стартапу працювала зі студією Illumination, яка створювала такі мультфільми як «Бридкий я» і «Посіпаки».
«Ми знайшли спосіб зв’язатися зі студією, як тільки вони дізнались про продукт. Їм дуже сподобалась ідея: поставте себе на їхнє місце і подивіться на Petcube, це пряме влучання в їхню цільову аудиторію, ми неначе створені один для одного», – розповів ain Ярослав Ажнюк.
Petcube, Inc. — заснована українцями технологічна компанія з офісами у Києві, Сан Франциско і Шеньчжені. Перші продукти компанії — інтерактивна камера Petcube та мобільні додатки для iOS та Android, що об’єднують власників домашніх тварин в онлайн-спільноту. Petcube став першим продуктом, що дозволяє власникам домашніх тварин спостерігати за своїми улюбленцями, гратися та спілкуватися з ними на відстані за допомогою смартфону. Крім того, користувачі мобільного додатку Petcube можуть ділитися фотографіями тварин, знаходити нових друзів та гратися з публічно доступними тваринами, навіть не купуючи камеру Petcube.