За даними дослідження CMeter, компанії TNS, незмінною трійкою лідерів популярних сайтів серед українських інтернет-користувачів в квітні залишаються Google, ВКонтакте, Youtube.
У першій десятці відбулися зміни: Facebook обійшов Wikipedia.org і піднявся на 7-му позицію.
Дослідження CMeter об’єднує дані з 3-х джерел:
1. Site–centric – лічильники, інтегровані в сайти. На даний момент у вимірюванні є близько 250 сайтів.
2. Frame–centric – лічильники встановлені не на сайті, а у фреймі банерної мережі. На даний момент у вимірюванні більш 2500 сайтів
3. User–centric – панель, що охоплює близько 4000 респондентів щодня, поряд зі стандартними показниками (hits, охоплення, соціально-демографічні тощо показники по всіх сайтах, з якими контактували респонденти), також фіксує контакт панелістів з контентом.
Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу.