У своєму щорічному звіті перед Комісією з цінних паперів США Твіттер зазначив, що компанія зазнає значних операційних збитків, сумарний обсяг яких станом на кінець 2015 року перевищив вже $2 млрд. Хоча доходи компанії за 5 років суттєво виросли – майже у 80 разів
– з $28,3 млн в 2010 році до $2,2 млрд в 2015 році.
Починаючи з моменту свого заснування – 2006 року – компанія не мала жодного прибуткового року.
В майбутньому виручка сервісу буде залежати від здатності компанії залучити нових користувачів і підвищити активність вже існуючих, а також від таких факторів, як висока конкуренція на ринку і правильна робота з рекламодавцями – повідомляє Twitter.
Компанія визнає, що багато людей, які наразі не користуються сервісом, не розуміють його цінності, та переваг над конкурентами, а це відштовхує їх від використання Twitter.
У четвертому кварталі 2015 років місячна аудиторія Twitter склала 320 млн користувачів. Аудиторія сервісу в другій половині 2015 року майже не зростала.