Сьогодні телекомоператор Life :) вже офіційно здійснив ребрендинг і називається Lifecell. Змінено дизайн сторінки у Facebook, а при заході на сайт life.ua вас автоматично перекидає на сайт lifecell.com.ua.
Хоча після детального ознайомлення складається враження, що хтось дуже поспішав, і перехід з одного бренду на інший, принаймні в інтернеті, відбувся з багатьма недоробками.
Наприклад, на сайті lifecell.com.ua взагалі не працюють кнопки соцмереж – вони є, але неактивні:
Розділ «Для преси», який сьогодні мав би бути найбільш затребуваним, оскільки журналісти хотіли б отримати деталі зміни бренду, залишається закритим:
Так само заборонений для доступу розділ Вакансії.
Не працюють кнопки «роздрукувати», «зберегти» та «поділитись». Вони, як і кнопки соціалізації – неактивні:
В коді сайту користувачі вже навіть знайшли фразу РОЗІБРАТИСЬ. Але з кнопками, схоже, так і не розібрались:
Поспішали й у соцмережах, де на сторінці досі є додаток Top Fans, який вже давно не працює через зміну алгоритмів Facebook ще у травні 2015 року:
Досі доступний Твіттер-екаунт компанії під брендом Life:
А адреса lifecellua у Твіттері є вже заблокованою (можливо, компанія просто не встигла отримати це ім’я):
Нагадаємо, що про зміну бренду Life :) стало відомо 3 дні тому.
В мережі вже з’явились фото вигляду стартового пакету під новим брендом Lifecell:
Turkcell в липні 2015 року викупив 44,96% акцій life :) загальною вартістю 100 млн доларів в української СКМ.