Винахідливий програміст Хантер Скотт написав бота, який автоматично бере участь у рекламних іграх, де потрібно опублікувати повідомлення з хештегом рекламодавця. Таких ігор у твіттері проводиться величезна кількість, тому бот зібрав непоганий урожай призів.
Програма являє собою скрипт на Python, який логінився, шукав твіти з повідомленнями на кшталт “retweet to win!”, а потім ретвітив їх.
Бот працював безперервно протягом дев’яти місяців і вигравав у середньому чотири призи в день. «Я не впевнений, чи робить хто-небудь щось подібне, але не бачив ніяких ботів, що працюють так само. Зате бачив реальних людей, які вручну проробляли таку роботу, ретвітили сотні конкурсів за кілька годин», – пише Хантер в своєму блозі.
Деякі конкурси вимагають, щоб учасники були читачами організатора. У цьому випадку бот намагався зафоловити його. Якщо це вдавалося, він здійснював ретвіт.
Найскладнішим за дев’ять місяців було уникнути бану з боку Twitter. У них є різні антиспамерські схеми: вони забороняють твітити занадто часто, багато ретвітити, швидко фоловити і видаляти зі списку читачів. Точний механізм цієї роботи не розголошують, тому програмісту довелося діяти методом проб і помилок.
Автор використовував метод FIFO, тобто перед реєстрацією в конкурсі видаляв найстаріший аккаунт зі списку, щоб їх загальне число не перевищувало 2000. Це давало достатньо часу, щоб переконатися, що відфоловленний організатор закінчив свій конкурс, а рівень follow / unfollow нижче встановленого ліміту. Йому пощастило: кількість нових конкурсів виявилася більшою, ніж швидкість, з якою працював бот.
За дев’ять місяців скрипт взяв участь у 165 тисяч конкурсах, з яких виграв приблизно тисячу. Деталі цієї історії можна прочитати в блозі http://www.hscott.net/twitter-contest-winning-as-a-service/. Корзина з призами: