МТС веде переговори з великими міжнародними телекомунікаційними операторами про покупку прав використання їх брендів в Україні, пише видання «Ведомости» з посиланням на джерела як серед самої МТС, так і її конкурентів.
Компанія сподівається, що ребрендинг зробить зв’язок «МТС Україна» з російською МТС менш очевидним, пояснює співрозмовник видання.
Ідея ребрендингу виникла, за його словами, більше року тому, але переговори з потенційними партнерами йдуть до цих пір.
У їх числі називають групу Virgin Річарда Бренсона і британську Vodafone. З Virgin домовитися не вдалося, так що, ймовірно, МТС перефарбує вивіски на Україні в Vodafone, додає один із співрозмовників.
Vodafone ще в 2001 р запустила програму виведення бренду на локальні ринки без додаткових інвестицій. Зараз за такою схемою Vodafone працює з операторами Кіпру, в Австралії, Бельгії, Болгарії, Ісландії, Латвії, Литві, Люксембурзі, Словенії, Фінляндії, Хорватії, Швеції, Швейцарії та Естонії.
Щоб дистанціювати український бізнес від російського, МТС змінила схему володіння українською «дочкою»: якщо раніше та належала їй безпосередньо, то тепер – через нідерландську Preludium BV і люксембурзьку Allegretto Holding. Цю реорганізацію МТС пояснювала бажанням розширити можливості залучення інвестицій в «МТС Україна».
МТС і Vodafone ще в 2008 р уклали «ексклюзивну стратегічну неакціонерну угоду»: домовилися обмінюватися маркетинговим і технологічним досвідом, спільно закуповувати обладнання. У грудні термін угоди закінчується. Компанії обговорюють можливості подальшої співпраці.