Запрацював новий проект орієнтований на малий та середній бізнес, що поєднує якісні та надійні бухгалтерські послуги з доступністю та зручністю віддаленого обслуговування.
Новий сервіс найбільше зацікавить стартапи, компанії з віддаленим офісом та без стаціонарного офісу, особливо ті, які перебувають на етапі становлення, або ж не мають бажання утримувати власного бухгалтера та юриста.
Головною метою сервісу, за словами представників компанії «Бюро Бумажкин», є звільнення підприємців від «рутини» та надання більше часу і простору для розвитку бізнес-ідей. За словами експертів компанії, це є виклики часу. Адже згідно зі статистичними дослідженнями до 35% робочого часу підприємця-початківця витрачається на забезпечення документообігу, вивчення бухгалтерських формальностей, що, зрештою, не убезпечує від помилок. У найближчі роки до 60% компаній у сегменті малого і середнього бізнесу працюватимуть без офісу або користуватимуться віртуальним офісом.
Вже зараз головними проблемами для малого бізнесу, згідно з даними опитувань самих підприємців та експертів, є неналежний збір та збереження бухгалтерської і податкової документації, помилки при веденні обліку доходів та витрат, розрахунку оподатковуваного доходу. Наслідком таких помилок можуть бути суттєві штрафи аж до позбавлення права працювати на вигідній системі оподаткування і переведення на менш вигідну.
В Україні 41% малих та середніх підприємців звертаються до послуг аутсортингової бухгалтерії. Проте тут є проблема якості, доступності та надійності.
Сервіс, презентований компанією «Бюро Бумажкин», має три головні переваги. По-перше, онлайн доступ до усіх електронних копій документів бухгалтерської та податкової звітності 24 години на добу та 7 днів на тиждень. По-друге, надійне збереження усіх оригіналів документів. По-третє, забезпечення якісним бухгалтерським супроводом усієї діяльності підприємства з третіми сторонами.
Фактично, поєднується якість та надійність власного найнятого бухгалтера із зручністю та доступністю віддаленого сервісу.