Став відомий склад агентств, які увійшли до складу Комітету провідний digital-агентств України (UDAC) на 2015 рік.
За час існування з 2011 року UDAC декларував формат ринку цифрових комунікацій в Україні. 2014 рік став вирішальним у форматі сприйняття Комітету і його реального впливу на індустрію. На ринку, де за один рік припинили працювати низка агентств, а інші змінили своє позиціонування, UDAC став якісним орієнтиром для агентств і компаній.
У новий склад Комітету увійшли 16 провідних digital-агентств, які представляють в Україні ринок цифрових комунікацій.
- AdPro,
- Aimbulance,
- COXO Digital,
- GRAPE Ukraine,
- HAVAS Worldwide Digital Kiev,
- HOSHVA Digital,
- ISD Group,
- ITCG,
- Liquid7,
- New Strategies Group,
- Peppermint,
- PlusOne DA,
- Prodigi,
- Smartica Ukraine,
- VGNC,
- World Web Studio.
З метою коректного розвитку індустрії було прийнято запровадити Сертифікат учасника UDAC, який гарантує компаніям вибір надійного партнера для втілення своїх проектів.
«Прийшов час, коли відділи закупок стали вимагати від digital-агентств формальне підтвердження дійсного членства в UDAC як частину тендерної документації. У цьому році компанії стали активно розвивати цифрову брендову екосистему брендів і наймати спеціалістів з цифрових комунікацій. Вони, у свою чергу, все частіше стали звертатися в Комітет за допомогою в організації тендерів за рекомендаціями і стандартами UDAC», – повідомляє модератор UDAC Юрій Гладкий.
Креативна ідея створення сертифікату належить агентству VGNC і ґрунтується на Маніфесті UDAC – побудова цивілізованого, структурованого і прозорого ринку digital-комунікацій та послуг, а також виопрацювання прозорих правил ведення бізнесу, в рамках яких замовники і агентства взаємодіють за зрозумілими і відлагодженними процедурами.