Популярний фотосервіс Instagram почав розміщувати відеорекламу у стрічках користувачів. Про це повідомляє видання AdWeek.
Про плани запровадити рекламний контент адміністрація Instagram повідомляла ще минулої осені. Спочатку в стрічках користувачів почали зявлятись фото від рекламодавців, а віднедавна – і короткі відеоролики. Остання опція технологічно стала доступною для всіх ще півтора роки тому, тож її монетизація була лише справою часу.
Відеорекламу, швидше за все, Instagram продає брендам дорожче – формат 15-секундного ролика з автовідтворенням може трохи довше утримувати увагу користувача, ніж статична фотографія.
Водночас, Instagram обіцяє ретельно підходити до відбору реклами, щоб не порушити сформовану субкультуру сервісу. В число перших брендів, які розміщують відеорекламу на Instagram, увійшли Disney, Lancome, Activision і Banana Republic.