Маркетологи соціальних медіа та менеджери спільнот все частіше відмовляються розміщувати відеоконтент на Youtube на користь Facebook. Про це йдеться у результатах дослідження від Socialbakers.
Спеціалісти проаналізували понад 180 тисяч відео-постів на 20 тисячах сторінок Facebook, і побачили тенденцію збільшення частки Facebook-відео: за останні півроку вона виросла на 50%:
За прогнозами експертів, зростання частки Facebook буде продовжуватись, і до кінця року соцмережа може обігнати Youtube. Раніше стандартний процес публікації відео полягав у завантаженні його на Youtube, та подальшому поширенню через Facebook. Проте зараз чимало маркетологів вирішили робити все навпаки, і завантажують ролики безпосередньо в соціальну мережу.
Загроза для Youtube полягає в тому, що така звичка стала популярною завдяки більшому охопленню підписників у тому разі, якщо автор використовує Facebook. В такому разі потреба у завантаженні відео на Youtube стає менш необхідною.