Представники Twitter нарешті розказали, чому показували користувачам твіти, на авторів яких вони не були підписані.
Як повідомляється в офіційному блозі сервісу, останні 2 місяці компанія провела серію експериментів, в рамках яких включала у стрічки користувачів контент від авторів, на яких вони не підписувались. Вперше ЗМІ помітили це в серпні 2014 року і сприйняли за спам. У Twitter кажуть, що займались покращенням свого сервісу і вирішили провести експерименти з обмеженим відсотком користувачів.
На думку продуктового директора Twitter Тревора О’Брайана, існують ситуації, коли користувач може просто пропустити те, що може бути важливим. Компанія застосовувала свою аналітику, щоб визначити, який саме контент варто показати людині. Для прикладу, ним часто слугували пости, які друзі користувача додавали у Обране. Окрім того, якщо користувач часто оновлював стрічку через мобільні додатки, але не отримував жодного нового твіту, це також було сигналом до того, що він потребує більше контенту.
У серпні ми також повідомляли, що українці незабаром зможуть публікувати власну рекламу через Twitter.