В інтерв’ю блогу Inside Facebook засновник соціальної мережі Марк Цукерберг заявив, що компанія зацікавлена у просуванні на ринках Росії, Китаю, Японії та Південної Кореї.
Тепер, коли користувачами Facebook є більше 500 мільйонів людей, зростання соціальної мережі уже важче підтримувати, відзначив Цукерберг. Якщо раніше Facebook зростав на 3% за тиждень, то зараз, щоб підтримати темпи розвитку, потрібно докладати більші зусилля.
Одним із таких стратегічних кроків Цукерберг вважає проникнення Facebook на локальні ринки, де проект не є домінуючим. Насамперед – це Росія, Китай, та кілька країн Азії. У вказаних регіонах чимало користувачів заходять на соціальні мережі з мобільного телефону, а саме мобільний аспект і буде головним у найближчому майбутньому, вважає CEO Facebook.
Facebook доведеться докласти чимало зусиль, щоб вийти на перше місце у цих країнах, де вже давно вершину посідають такі гіганти, як Вконтакте (Росія), Tencent (Китай) та Mixi (Японія). Як саме перемагатиме їх, Цукерберг не сказав, але він упевнений, що Facebook досягне числа у 1 мільярд користувачів у близькому майбутньому.
Pingback: Facebook домовився з Білайн про безкоштовний доступ до сайту | Watcher()
Pingback: На Facebook вже більше 600 млн. користувачів | Watcher()