Соціальна мережа Facebook анонсувала запуск власної новинарної агенції під назвою FB Newswire.
Проект запущено у партнерстві з сервісом Storyful, який належить медіахолдингу News Corp. Як повідомляється в офіційному блозі Facebook, новинка повинна полегшити життя журналістів та допомогти їм більш оперативно збирати цікаву інформацію.
FB Newswire буде збирати публічні записи з профілів користувачів та сторінок компаній, включаючи фото і відео, а також оперативний контент з місць, де відбуваються якісь події. Таким чином, журналісти зможуть більш ефективно використовувати соціальну мережу в якості постачальника ексклюзивного контенту.
Минулого року керівник Facebook Марк Цукерберг заявив, що соцмережа повинна стати “найкращою електронною газетою світу”, і з тих пір проект зазнав певних змін у цьому напрямку. Зокрема, стрічку оновлень модифікували таким чином, аби в ній з’являлось більше новин: цього року з’явився блок трендових новин, а записи з низькою якістю (котики-селфіки та “баяни”) будуть менше показуватись у стрічці.