Nike встановив на хмарочосі Southern Lifecentre в Йоханесбурзі – столиці Чемпіонату Світу з футболу – екран, що транслює коментарі фанатів з Facebook та Twitter.
Величезний LED-екран розміром з половину футбольного поля встановили на одній з найвищих будівель Йоханесбурга Southern Lifecentre. Щодня екран транслює кращі коментарі футбольних фанатів, присвячені своїм кумирам. Повідомлення можна залишити на офіційній сторінці Nikefootball на Facebook і Twitter, кращі з яких побачать усі жителі і гості столиці на відстані більше 2, 5 км від хмарочоса.
Nike активно використовує тематику Чемпіонату Світу в своїх маркетингових акціях, що проходять в інтернеті. Зокрема вірусне відео цієї компанії “Write the Future” стало рекордсменом за кількістю переглядів та претендує на Гран-прі Канського фестивалю реклами, який проходить цими днями у Франції.