Соціальна мережа Facebook вводить свою власну валюту – Сredits (“кредити“), за яку можна купувати віртуальні товари в іграх та інших застосунках (applications). Один «кредит» дорівнює $0,1 (10 центів), повідомляє WSJ.
Коли власник/розробник гри захоче конвертувати отримані від користувачів гроші, 30% з них доведеться залишити соціальній мережі.
Плата в 30-40% відповідає існуючій практиці. Стільки беруть, наприклад, Apple та Google з розробників застосунків, які продаються в їх онлайн магазинах.
Facebook поки що тестує систему “кредитів” спільно з сотнею партнерів, зокрема й з компанією Zynga Game Network Inc., яка є розробником найпопулярнішої в світі онлайн гри “FarmVille“.
Чи стануть “кредити” єдиним платіжним засобом соціальної мережі, повністю замінивши собою кредитні карти і інші інструменти, поки не вирішено. З платежів кредитками Facebook стягує 3%, інші платіжні засоби комісією не обкладаються.
Ринок віртуальних товарів в США оцінюється зараз в $1,6 млрд, причому на соціальні мережі припадає близько 50%. Частка соціальних мереж за останній рік зрослав у двічі.
«Кредити» можуть дещо спростити життя розробникам застосунків для Facebook, оскільки вони тепер не будуть зіштовхуватись напряму з процесом оплати користувачами послуг. Соціальна мережа сама буде відповідальною за транзакції.
Pingback: ЖЖ вводить власну валюту ЖЖетони | Watcher()