YouTube разом з музеєм Гуггенхайма та компанією HP анонсував конкурс “Youtube Play. Бієнале креативного відео” на найкреативніше відео користувачів. Переможця конкурсу визначить авторитетне журі. 20 відібраних роликів будуть показані в музеї в Нью-Йорку та його філалах у Венеції, Берліні і Більбао.
Максимальна довжина ролику, який ви можете представити на конкурс – 10 хвилин. Від одного учасника – одне відео, і кінцевим терміном подачі заявок є 31 липня 2010 року. Жанр або стиль ніяк не регламентується, однак з 200 найцікавіших робіт лише 20 потраплять до фіналу за рішенням журі.
22-24 жовтня найкреативніше відео буде показано в музеях Гуггенхайма, а також на каналі в Youtube.
Pingback: YouTube отримав власний відеоредактор | Watcher()